second blog

Sunday, August 10, 2008

it's indie day [penang]

gig start kul 3pm
kt sebelah wisma oh kongsi
depan shell
dekat jeti
mak aih, stengah jam gak carik kot
dem !

dah jumpe, lom start
nk tggu crowd ramai
kul 4pm bru nk mula
adoi

kul 4.30 bru start
1st up.....


vacation on thursday
[dorang best, siap nyanyi lagu no one versi punk rock. 3.5 bintang]

pastuh


minie
[band dari ipoh. vokalis xhafal lagu baru, nyanyi tgk lirik kt hp. 3 bintang]

kemudian


valophore
[agak bising. tasuke. 1 bintang]

next up
ade eva 28 , hui se di dai n romancesa
romancesa bagik cd free
best!

2nd last band


skatanixs
[soh nyanyi same klu de angkat tangan. tp smpai skrg, aku xnmpk de angkat tgn. 2 bintang]

last act
yang aku tunggu-tunggu
idola baru aku

BUNKFACE!!!!!!!!








dorang nyanyi 5 lagu
mula ngn high school rocker
pastuh lagu baru , situasi
pastuh tired mission
seterusnya fine
n last song of the day, silly lily
[11 bintang]

pas abes gig
mcm biase
sesi fotografi ngan rawkstar-rawkstar
BUNKFACE! amat gilak
haha


[percobaan muke BUNK]


[percobaan kedua muke BUNK]


[vokalis romancesa]


[bersama BUNKFACE! biak ilang. dem ! klu x ckop korum dah]

aku dapat rembat baju BUNKFACE!
1st time beli dan tros pakai
amat fit , saiz s
1st jugak pakai size s
[sid , tolong jangan jeles]

sekian
terima kaseh kepada erie , tazo dan capik
kerana sudi teman aku
[capik mangsa baru aku ajar pegi gig haha]

juga seribu kemaafan kepada biak BUNKFACE!
sebab sangka ko ade lah hnya seorang penjual baju
xpakai spek doh
pandangan jadik kabur
slumber gilak aku sound de
wakakakaka!

1 comment:

AmY said...

waaaa best siot :)
ehe i ade cd free romancesa jugeee :D
macam nk rembat tee itu kalau ade perempuan punye (: