second blog

Thursday, August 21, 2008

donut Big Apple yang amat best

tengah hari tadi
aku , shy , aiman ngan adik aku pegi makan
donut big apple kat low yat plaza
sayang weh nak makan
haha
korang tatap lah gambar neh semua
orang sekeliling pandang laen macam oh!
naseb ah
hahahaha



gaya aku , shy ngan aiman yang amat jakun




wo wo! best oh...!



ini gaya shy. ada style.



ini pula gaya aiman.


adik aku sedang menikmati.


mak aih. gelojoh weh!

tapi, disebalik kesedapan donut
ada juga kekurangannya
air cappucino ngan caffe latte dia amat x sedap
damn!
tawar + pahit
korang bayangkan ah



serious xbest. 0.5/10 bintang.

tujuan post ini adalah untuk menjeleskan beberapa orang
haha

6 comments:

Anonymous said...

shedaaappppppppppppppp donut tuuu...........


saye gile donut!!!!

-shy yg pose sexy mkn donut tu...

lols

.amiey. said...

kenapa aku xrasa jeles?
wakakakakaka

Elmi said...

sebab bukan ko yg patot jeles.
haha

AmY said...

saje nak menjeleskan i..

psttt...i tak jeles sbb u hutang donut 3 bijik dgn i :D

semalam baru makan 9 bijik big apple...tak heran pun :D

Nani. said...

your friend shy nmpk mcm gay.
haha sorry no offense! :P

Anonymous said...

aduss...


mengapa org yg saje pose gediks n bermuka jambu slalu digelar gay...

daymn!

salahke bermuka jambu n pose sebegitu..

sobs~

-shy~~~