second blog

Saturday, July 12, 2008

dapat kawan baru... [raeezah]

ello...
erm, ary nieh [11 july 08] aku xde klas.. ade klas, tp cancel.. sbb ade program pe ntah.. dah smpai dpn klas, aku tgk xde org.. rupenye klas cancel.. DAMN!! bgtau la awal2.. hehh...

erm erm..
lupakn ttg hal ary nieh.. aku nk cite psl smlm [10 july 08]..
smlm... kwn2 aku, tazo n afyq telah mngenalkn aku dengan sorg ppuan nieh.. name dia raeezah.. aku teruja.. sebab dah agak lame kwn2 aku x mngenalkan aku ngn ppuan yg akan layan aku amat best.. mcm raeezah nieh.. de lyn aku ok je.. best gle weh..! tp.... tazo x kasik aku lebih2 ngan raeezah nieh.. de jeles.. sbb de taroh hrpn kt raeezah tuh.. haha aku pon turut perintah je.. kwn pon kwn lah.. asalkn ade org yg teman aku sms.. weeeeee... klu ade jodoh.. aku terima je.. n aku rase tazo pon akan terime.. wakakaka..

5 comments:

::n.u.r.u.l.a.i.m.i:: said...

name tak sedappp..haha...mane pic??tempek tngk :P

elmi said...

eeee...
sebok nye u nk tgk..
x bley..
x bley..

::n.u.r.u.l.a.i.m.i:: said...

haha x cantik pun :D
next girl plissss :P

- NuLU - said...

cumel gak..uhuhu

ilmi..ko neh yg chumel2 cepat jek eh..;p

elmi said...

hehe
da jodoh..
nk wat cmne nulu..
hehe
aku kn chumel..
kne la cr yg chumel gak..
haha

amy, u jeles kn..?
hehe